انجام عمل بینی با طراحی سه بعدی قبل از عمل زیبایی

عمل بینی سه بعدی

عمل بینی سه بعدی یک روش برای جراحی بینی است که می‌تواند به بیمار نشان دهد بعد از عمل، چگونه خواهد بود. در واقع امکان سه بعدی سازی تصویر بیمار، کمک می‌کند تا به طرزی واقع‌گرایانه با نتایج بعد از عمل بینی روبه‌رو شویم. مزیت عمل سه بعدی بینی در آن است که تمام این تصویرها، پیش از اِعمال واقعی تغییرات و جراحی بینی دیده می‌شود. بنابراین پزشک جراح می‌تواند مشاوره‌ی کارآمدتری برای حصول نتایج رضایت‌بخش به بیمار ارائه دهد. در این مطلب، تلاش کرده‌ایم تا همه چیز را در رابطه با موضوع عمل جراحی بینی سه بعدی بیان کنیم.

فهرست مطالب

عمل بینی سه بعدی
عمل بینی سه بعدی

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

جراحی بینی سه بعدی

همه‌ی ما دوست داریم تا گزینه‌ی مطمئن‌تر را در بین گزینه‌های متعدد، انتخاب کنیم. به عنوان مثال زمانی که برای خرید کفش اقدام می‌کنیم، بسته به بودجه‌مان، دوست داریم کفشی بادوام‌تر بخریم. به همین علت است که فروشندگان و تولیدکنندگان کالا از برچسب تضمین کیفیت استفاده می‌کنند. این «تضمین کیفیت» همان چیزی است که در انتخاب گزینه‌ی مطمئن‌تر، به آن احتیاج خواهیم داشت.

بگذارید یک مثال کاربردی‌تر بزنیم. فرض کنید قصد دارید برای آشپزخانه‌ی خانه‌تان، کابینت سفارش دهید. شما نمی‌توانید صرف دیدن یک کابینت زیبا از بین تصاویر موجود در اینترنت، کابینت مناسب فضای خود را انتخاب کنید. چرا که نقشه‌ی هر فضا، مختص به خود است. یعنی آشپزخانه‌ی شما نورگیری متفاوت، ابعاد طول و عرض و ارتفاع متفاوت و … خواهد داشت. این تفاوت‌ها یعنی شما باید کابینت را به تناسب همین فضا انتخاب کنید. این‌جا است که نقشه‌کشی و تصاویر سه بعدی (نرم افزار 3D max) به کارتان می‌آید. یعنی پیش از آن‌که کابینت‌ساز به اجرا و نصب کابینت در منزل شما بپردازد، می‌توانید ببینید که فضای آشپزخانه‌تان چطور به نظر می‌رسد. روشن است که انتخاب در این حالت، بسیار منطقی‌تر و صحیح‌تر خواهد بود.

در خصوص عمل جراحی بینی، نیز این قاعده وجود دارد. ما دوست داریم مطمئن شویم که نتیجه‌ی عمل بینی، همان چیزی می‌شود که در جست‌وجوی آن هستیم. به عبارت دیگر، به دنبال یک تضمین از بابت کیفیت و صحت عملکرد جراحی بینی خود هستیم. جراحی بینی سه بعدی، راهکاری است که بدین منظور ایجاد شده است. با اسکن سه بعدی بینی، می‌توان نتیجه‌ی بعد از عمل را نشان داد. در نتیجه شما می‌توانید ببینید که بعد از جراحی بینی، چقدر با سایر اجزای صورت، تناسب دارد. در ادامه با این راهکار بیش‌تر آشنا می‌شویم.

عمل بینی سه بعدی

مزیت طراحی سه بعدی بینی قبل از عمل

از دید پزشک، تصاویر سه بعدی پیش از عمل می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. این تصاویر می‌تواند به پزشک نشان دهد که میزان و چگونگی تغییرات در نوک بینی، تیغه‌ی بینی و … چه اندازه است. البته برای این منظور، نیاز است تا تحلیل دقیقی بر روی تصاویر سه بعدی اجرا شود.

از دید بیمار، تصاویر سه بعدی به وی کمک می‌کنند تا تصویر خود را بعد از عمل (و بعد از اتمام دوره‌ی نقاهت، یعنی بدون هیچ ورم و کبودی) رؤیت کند. در این صورت بیمار می‌تواند خواسته‌های خود را با واقعیت تطبیق دهد. از طرفی پذیرش چهره‌ی جدید کار دشواری است که تصویر سه بعدی در عمل بینی سه بعدی، این کار را تسهیل می‌سازد. بیمار می‌تواند چهره‌ی خود را از زوایای مختلف ببیند.

نمونه عمل بینی سه بعدی راوانا

عمل بینی سه بعدی چگونه است؟

این روش، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و تصاویر سه بعدی، به جراحان امکان می‌دهد تا براساس نیازهای بیمار و با دقت بالا، تغییرات لازم را در بینی ایجاد کنند.

در ابتدا، جراح براساس تصاویر سه بعدی از بینی بیمار، مدل سه بعدی آن را ایجاد می‌کند. سپس، با استفاده از این مدل، تغییرات مورد نظر را بر روی بینی بیمار اعمال می‌کند. این تغییرات ممکن است شامل کوچک کردن یا بزرگ کردن نوک بینی، تغییر شکل کوهانه بینی یا تنظیم زوایای مختلف بینی باشد.

عمل بینی سه بعدی به دلیل دقت و واقع‌گرایی بالا، نتایج طبیعی و تطابق بیشتر با آرزوهای بیماران را به ارمغان می‌آورد. همچنین، زمان بهبودی بیماران پس از این عمل نیز کوتاه‌تر است و برخی از مشکلات مرتبط با عمل بینی سنتی، مانند ترشحات خونی و پفی شدن بینی، کاهش می‌یابد.

عمل بینی سه بعدی

نمونه عمل بینی سه بعدی راوانا

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

تعیین فرم بینی در تصویرسازی عمل بینی

یکی از مزایای عمل سه بعدی بینی این است که می‌تواند فرم بینی را تعیین کرد. بینی در جراحی زیبایی می‌تواند به سه فرم طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی طراحی شود. در گام اول، پزشک جراح، بسته به آناتومی بینی و شدت مشکل تعیین می‌کند که بیمار کدام فرم بینی را می‌تواند داشته باشد. وقتی انتخاب فرم بینی به عهده‌ی سلیقه‌ی متقاضی می‌افتد، ضروری است تا متقاضی تصویر واضح‌تر و دقیق‌تری از بینی آینده‌ی خود (بینی بعد از عمل) داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است به دلیل سلیقه‌ی شخصی، بینی کوچک و فانتزی مد نظر باشد. اما با تصویرسازی عمل بینی و چینش این فرم بینی در کنار سایر اجزای چهره، به دلیل عدم تناسب، این گزینه انتخاب نشود.

عکس سه بعدی عمل بینی

عمل بینی سه بعدی

هزینه عمل بینی سه بعدی

قیمت عمل بینی سه بعدی بستگی به عوامل زیر دارد:

1. محل مطب یا بیمارستان: قیمت عمل بینی سه بعدی ممکن است بستگی به محل انجام عمل داشته باشد. هزینه‌ها می‌توانند بین مناطق و کشورها متفاوت باشند.

2. تخصص و تجربه پزشک: تخصص و تجربه پزشکی که عمل بینی سه بعدی را انجام می‌دهد نقش مهمی در تعیین قیمت دارد. پزشکان با تجربه بیشتر معمولاً هزینه‌های بیشتری دارند.

3. میزان تغییرات مورد نیاز: اگر تغییرات مورد نیاز در بینی شما بزرگتر و پیچیده‌تر باشند، قیمت عمل بینی سه بعدی ممکن است بیشتر باشد. این شامل تغییرات در شکل، اندازه و ساختار بینی است.

4. هزینه‌های مربوط به قبل و بعد از عمل: قبل و بعد از عمل بینی سه بعدی، هزینه‌هایی مانند مشاوره پزشکی، آزمایش‌های قبل از جراحی، داروها و مراقبت‌های پس از جراحی نیز وجود دارد که باید در تعیین قیمت مد نظر قرار گیرند.

در کل، قیمت عمل بینی سه بعدی ممکن است در بازه قیمت‌های مختلفی قرار بگیرد، اما برای دقت بیشتر و تعیین قیمت دقیقتر، بهتر است با مشاوران راوانا مشورت کنید. تا بر اساس شرایط شما و نیازهای خاصتان، قیمت مناسبی را برای عمل بینی سه بعدی تعیین کند.

عمل بینی سه بعدی

رضایت زیباجویان راوانا

جمع‌بندی

عمل بینی سه بعدی، راهکاری است که می‌تواند جراحی بینی را برای جراح ساده‌تر سازد. از طرف دیگر، تصاویر سه بعدی در این نوع عمل، به بیمار کمک می‌کند تا فرم بینی و چهره‌ی خود را پیش از عمل ببیند و یک توقع منطقی از نتیجه‌ی عمل حاصل شود.

از دیگر مزایای عمل بینی سه بعدی، تصمیم‌گیری بهتر برای انتخاب فرم بینی است. بینی جراحی شده می‌تواند در سه فرم بینی طبیعی، بینی نیمه فانتزی و بینی فانتزی طراحی شود. انتخاب فرم بینی به صلاحدید پزشک جراح و هم‌چنین سلیقه‌ی بیمار بستگی دارد. با توجه به لزوم و اهمیت تناسب فرم بینی با سایر اجزای صورت، عمل بینی سه بعدی این امکان را فراهم می‌آورد تا تصویر بعد از جراحی، مشاهده شود.

مرکز اسکن سه بعدی راوانا،اولین مرکز تخصصی جراحی بینی سه بعدی در تهران می باشد که با فراهم آوردن امکانات پیشرفته‌ی پزشکی نظیر اسکن سه بعدی و …، و هم‌چنین بهره‌گیری از توانمندترین کادر پزشکی، آماده‌ی خدمات رسانی به نحو مطلوب و حرفه‌ای به مراجعین محترم است.

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا