انتخاب بینی ایده آل طبیعی یا نیمه فانتزی؟

بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی

اگر شما نیز کاندید عمل جراحی بینی هستید، یکی از دغدغه‌هایتان، انتخاب فرم نهایی بینی است. عمل بینی طبیعی بهتر یا بینی نیمه فانتزی؟، بینی نیمه فانتزی چقدر با صورتم تناسب و هم‌خوانی دارد؟ آیا ایجاد فرم نیمه فانتزی برای بینی من شدنی و ممکن است یا خیر؟ و … از جمله سؤالاتی هستند که در این زمینه مطرح خواهند شد. در این مطلب به پاسخ قطعی برای این سؤال می‌رسیم که بینی طبیعی بهتر یا نیمه فانتزی؟ توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

فهرست مطالب

عمل بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی
بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

جراحی زیبایی بینی

این روزها، محبوبیت جراحی زیبایی بینی در میان مردم، به وضوح، قابل رؤیت است. در جراحی زیبایی بینی، سعی بر اصلاح فرم بینی و رفع نواقص آن است. نواقص و مشکلات بینی، می‌توانند مشکلات مربوط به سلامتی (تنفس) و یا زیبایی فرم بینی باشند. در هر دو صورت، ضمن رعایت سلامت بینی، فرم نهایی بینی بسیار اهمیت دارد.

به طور کلی، فرم بینی را می‌توان به سه صورت بینی طبیعی، بینی نیمه فانتزی و بینی فانتزی طراحی کرد. نمی‌توان پاسخی برای برترین مدل بینی بیان کرد. بلکه آن‌چه اهمیت دارد، تناسب مدل انتخابی با چهره و ساخت بینی با فرم انتخاب شده به صورت صحیح و متقارن است.

اگر نمی‌دانید که فرم بینی طبیعی و نیمه فانتزی و فانتزی، چه ویژگی‌هایی دارند، بهتر است سری به مطالب همین وب سایت بزنید. در این مطلب، ضمن مرور مختصری از ویژگی‌های بینی طبیعی و نیمه فانتزی به این سؤال پاسخ می‌دهیم که بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی؟

بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی

ویژگیهای بینی طبیعی

ویژگی‌های بینی طبیعی در انسان دارای تعدادی ویژگی است که آن را از بقیه اجزای چهره تمایز می‌دهد. بینی طبیعی به طور کامل متقارن است و این به معنای آن است که ساختار آن در دو طرف صورت یکسان است. سوراخ‌های بینی در بینی طبیعی دارای سایز استانداردی هستند و همچنین تیغه‌ی بینی در این نوع بینی‌ها به صورت متوسط در ارتفاع قرار می‌گیرد. این اندازه به گونه‌ای است که با سایر عناصر چهره تطابق داشته باشد و طبیعی به نظر بیاید. در بینی طبیعی، تیغه‌ی بینی صاف و بدون وجود قوز یا قوسی است که بر روی آن قرار داشته باشد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که بینی طبیعی به طور ظاهری زیبا و هماهنگ با سایر قسمت‌های چهره به نظر برسد.

ویژگیهای بینی نیمه فانتزی

یکی از مشخصه‌های بینی نیمه فانتزی، اندازه بیش از حد کوچک آن است که ممکن است به عملکرد تنفسی بینی آسیب برساند. به دلیل سوراخ‌های بینی نیمه فانتزی که بسیار کوچکتر از حد استاندارد هستند، جریان هوا در مسیر تنفسی ممکن است محدود شده و مشکلات تنفسی را ایجاد کند. بنابراین، افراد ممکن است به سرفه، خس خس صدا در نفس کشیدن و ناتوانی در تمیز کردن بینی خود مبتلا شوند.

علاوه بر این، بینی نیمه فانتزی دارای نوکی سربالا و قوسی کمی است. زاویه سربالایی نوک بینی در این نوع بینی، در میان بینی فانتزی و بینی طبیعی واقع می‌شود. همچنین، تیغه بینی نیز دارای قوس و انحنای کمتری نسبت به بینی طبیعی است.

در مقایسه با اندازه استاندارد بینی، بینی نیمه فانتزی به طور کلی کوچکتر است. با این حال، در مقایسه با بینی با فرم عروسکی، به نظر می‌رسد که بینی نیمه فانتزی بهتر است. بنابراین، توصیه می‌شود به اندازه استاندارد بینی توجه کنید و در صورت نیاز، مشاوره پزشکی دریافت کنید.

نمونه عمل بینی مرکز اسکن سه بعدی راوانا

بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

کدام فرم بینی را انتخاب کنم؟

برای این‌که بین سه فرم بینی، بتوانید بهترین فرم را انتخاب کنید، باید موارد زیر را به ترتیب انجام دهید.

۱دریافت مشاوره از پزشک

قبل از هر کاری، پزشک جراحتان را انتخاب کنید. یک جلسه مشاوره درخواست دهید و در آن جلسه، از پزشک بخواهید تا بینی شما را معاینه کند. بینی شما می‌تواند از نوع گوشتی یا استخوانی و یا چیزی بینابین این دو گزینه باشد. برای داشتن هر یک از انواع فرم بینی بعد از عمل جراحی، می‌بایست نوع بینی شما این امکان‌پذیری را ارائه دهد.

به عنوان مثال، افرادی که بینی‌های پهن و گوشتی دارند، بهتر است از انجام جراحی بینی فرم فانتزی خودداری کنند. هرچند این روزها، می‌توان فرم بینی فانتزی و عروسکی را نیز روی بینی گوشتی پیاده‌سازی کرد اما اغلب هماهنگی و نتیجه‌ی اید‌ه‌آل را نخواهد داشت.

۲به تمام اجزای چهرهتان دقت کنید.

بینی شما یک اندام روی صورتتان است. بهتر است برای انتخاب فرم بینی و این‌که ببینید بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی، به شکل چشم‌ها، فاصله‌ی چشم‌ها از هم، فاصله و بلندی بینی و زوایای بینی و لب‌هایتان دقت کنید. ممکن است فرم بینی دلخواهتان با سایر اجزای  چهره‌ی شما هماهنگی نداشته باشد.

اگر در علم چهره‌شناسی و اصول زیبایی چندان وارد نیستید، بهتر است به کلینیک‌هایی مراجعه کنید که از خدماتی نظیر اسکن سه بعدی چهره استفاده می‌کنند. اسکن سه بعدی با تصویرسازی از چهره‌ی شما، تناسب فرم بینی انتخابی را بهتر نشان خواهد داد.

۳انتخاب بر اساس سلیقهی خودتان و مشورت با پزشک جراح!

اگر دو مرحله‌ی قبلی را طی کرده باشید، لیستی از پیشنهادات برای فرم بینی خواهید داشت. اگر هیچ مشکلی نداشته باشید، نهایتاً بین سه فرم بینی فانتزی، نیمه فانتزی و طبیعی می‌توانید انتخاب کنید. بهتر است سلامت بینی خود را اولویت قرار دهید و توصیه‌ی پزشک در خصوص انتخاب فرم بینی را در رأس انتخابتان قرار دهید.

بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی

بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی

عمل بینی طبیعی، به علت ساختار طبیعی که دارد، بهتر از عمل بینی نیمه فانتزی است. اگر یک پزشک زبده، جراحی بینی طبیعی را انجام دهد، بعد از بهبودی کامل، تشخیص این‌که بینی تحت عمل جراحی قرار گرفته است یا خیر، دشوار خواهد بود. بینی طبیعی یک بینی کاملاً استاندارد و معمول است. لازم به ذکر است که سلامتی بینی و وضعیت تنفسی در بینی‌های طبیعی نیز در ایده‌آل‌ترین وضعیت قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر، بینی طبیعی به علت ظاهر استانداردی که دارد، با بیش‌تر چهره‌ها هم‌خوانی لازم را خواهد داشت. این در حالی است که فرم بینی نیمه فانتزی و فانتزی بیش‌تر برای کسانی مناسب است که چهره‌های ظریف و زنانه دارند.

مسأله‌ی دیگری که شما را برای بهتر بودن فرم بینی طبیعی مجاب می‌کند، قابلیت انجام عمل‌های جراحی زیبایی بینی در دفعات بعدی است. چون ساختار غضروف‌ها و بافت بینی ب صورت استاندارد باقی می‌ماند. این در حالی است که در بینی نیمه فانتزی، بخشی از استخوان تراشیده و شکل داده می‌شود و امکان اصلاح فرم آن، با دشواری بیش‌تری همراه است.

بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی

کلام آخر!

پاسخ به این‌که عمل بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی، به خودتان بستگی دارد! شما ممکن است عاشق فرم بینی‌های سربالا و کوچک باشید. در این صورت، جراحی بینی نیمه فانتزی را انتخاب خواهید کرد. اگر چهره‌ای طبیعی و اصطلاحاً نچرال دوست دارید، بینی طبیعی، گزینه‌ی ایده‌آلی خواهد بود.

در هر صورت، برای این‌که نتایج بهتری از جراحی بینی‌ دریافت کنید، باید به کلینیک‌های زیبایی معتبر و جراحان باتجربه اعتماد کنید. فراموش نکنید که مجری طرح و فرم انتخابی بینی شما پزشک جراحتان است. توانمندی جراح هم‌چنین نقش مؤثری در دوران نقاهت و بهبودی شما بعد از عمل جراحی خواهد داشت.

کلینیک زیبایی راوانا، با فراهم آوردن امکانات پیشرفته‌ی پزشکی نظیر اسکن سه بعدی و …، و هم‌چنین بهره‌گیری از توانمندترین کادر پزشکی، آماده‌ی خدمات رسانی به نحو مطلوب و حرفه‌ای به مراجعین محترم است.

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا