راهنمای کامل انتخاب جراح زیبایی بینی در تهران به همراه نمونه کار و قیمت

انتخاب جراح زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی، با قصد زیباسازی این اندام و رفع نقایص آن اجرا می‌شود. لذا انتخاب جراح زیبایی بینی به عنوان مجری این عمل، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام شود. یک جراح خوب، می‌تواند حداکثر میزان رضایتمندی بیمار از جراحی زیبایی بینی را رقم بزند. هم‌چنین توانمندی پزشک جراح، در کاهش شدت عوارض بعد از عمل جراحی بی‌تأثیر نیست. در این مطلب، به معرفی مواردی پرداخته‌ایم که می‌بایست در هنگام انتخاب جراح زیبایی بینی، مد نظر قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

فهرست مطالب

بهترین جراح زیبایی بینی
انتخاب جراح زیبایی بینی

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

چرا باید به دنبال بهترین جراح زیبایی بینی باشم؟

مطمئناً به عنوان فردی که تصمیم به انجام عمل جراحی زیبایی بینی گرفته‌اید، دوست ندارید احتمال وقوع ریسک و عوارض جراحی، بالا باشد. جالب است بدانید که بهترین جراح زیبایی بینی، ریسک جراحی را کاهش می‌دهد. پس هرچقدر در این‌باره، تحقیق و تلاش بیش‌تری کنید و پزشک بهتر را انتخاب کنید، یک عمل جراحی موفق‌تر با عوارض و ریسک‌های کم‌تر را تجربه خواهید کرد.

عدم تکیه به این نکته، منجر به افزایش نارضایتی و مشکلات بعد از جراحی خواهد شد. مشکلات تنفسی، خر و پف‌های شبانه، تنگی تنفس، نازیبایی و مشکلات مربو به اصلاح فرم، ورم شدید و… برخی از مواردی است که یک جراح زیبایی بینی حاذق می‌تواند آن را به حداقل برساند.

از سوی دیگر،‌ پزشک جراح خوب کسی است که می‌تواند بهترین طراحی را برای بینی شما انجام دهد. بینی شما، می‌تواند فرم طبیعی، نیمه فانتزی یا فانتزی داشته باشد. در مقالات مجزا، به معرفی ویژگی‌های هر یک از این فرم‌های بینی پرداخته‌ایم. انتخاب و گزینش فرم نهایی بینی، احتیاج به سلیقه و اندازه‌گیری‌هایی برای استانداردسازی و متعادل سازی چهره دارد. این کار، از عهده‌ی یک جراح زیبایی بینی خوب، بهتر برمی‌آید.

انتخاب جراح زیبایی بینی

عوارض عدم انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی

  • احتمال نیاز به جراحی ثانویه و ترمیمی بالا می‌رود.
  •  دوران نقاهت دشوارتری خواهید داشت.
  •  ورم بینی بیش‌تر و کبودی وسیع‌تر را تجربه خواهید کرد.
  • احتمال بروز مشکلات تنفسی بالا می‌رود. تنگی نفس، خر و پف در هنگام استراحت و … از جمله‌ی این موارد هستند.
  • احتمال عدم تناسب فرم بینی وجود دارد. عدم رعایت تقارن در بینی یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که در این زمینه دیده خواهد شد.
  • احتمال مغایرت فرم بینی نهایی با فرم بینی دل‌‌خواه شما وجود دارد. که این امر منجر به نارضایتی خواهد شد.
  • هزینه‌های اصلاح و ترمیم بینی بسیار افزایش پیدا می‌کند.و …
انتخاب جراح زیبایی بینی

چطور بهترین جراح زیبایی بینی را انتخاب کنیم؟

  • در اینترنت بهترین جراح بینی شهرتان را جست‌وجو کنید. خوشبختانه این روزها، جراحان زیادی در اینترنت فعالیت دارند. اینترنت به دلیل سهولت دسترسی، امکان تحقیق و مقایسه را آسان‌تر و البته سریع‌تر می‌کند. وب سایت‌های کلینیک‌های جراحی زیبایی را به خوبی بررسی کنید. دقت کنید که گرفتار جملات جذاب تبلیغاتی نشوید! سعی کنید به موارد اساسی مانند مدارک و رزومه‌ی پزشک جراح، رضایتمندی و عکس‌های بیماران توجه بیش‌تری داشته باشید. اعتبار مدارک و بوردهای تخصصی پزشک جراح را بسنجید. بسیاری از وب سایت‌ها، امکان مشاوره‌ی آنلاین را به مراجعین می‌دهند. می‌توانید از این امکان استفاده کنید و نگرانی خود را از این بابت برطرف نمایید.
  • تنها به اینترنت اکتفا نکنید! متأسفانه، تمام پزشکان ماهر، در اینترنت فعالیت ندارند. بنابراین تحقیق اینترنتی، کافی نخواهد بود. پرس و جو از محل و اطرافیان نیز می‌تواند نتایج خوبی داشته باشد. ممکن است در اطرافیانتان، دوست و آشنایانی داشته باشید که عمل جراحی زیبایی بینی را انجام داده‌اند. پرس و جو کنید و درباره‌ی میزان رضایتمندی این افراد از پزشک خود و نتیجه‌ی جراحی، تحقیق کنید.
  • سابقه‌ی کلینیک و پزشک جراح را به دقت بررسی کنید. رزومه را مطالعه کنید و ببینید چه تعداد از بیماران، از نتیجه‌ی کار رضایت داشته‌اند. باید تیزبین باشید و بتوانید تصاویر فیک را تشخیص دهید. کار سختی نیست! پزشکانی که از تبلیغات جعلی و تصاویر فیک استفاده کرده‌اند، کم‌تر مورد اعتماد هستند. سعی کنید گزینه‌های بهتر را در نظر بگیرید.
  • نمونه کارهای جراحی بینی قبلی را مشاهده کنید. تصاویر قبل و بعد بینی بیماران، کمک شایانی در مورد سلیقه و مهارت پزشک خواهد کرد. شدت تغییر چهره، تناسب بینی نهایی با صورت و سایر اندام‌های چهره و … از قبیل مواردی هستند که در این مقوله گنجانده خواهند شد.
  • در صورت امکان، با بیمارانی که تحت جراحی پزشک مد نظر قرار گرفته‌اند، صحبت کنید و از آن‌ها درباره‌ی رضایت از نتیجه‌ی عمل بینی فانتزی سؤال کنید. شما می‌توانید بخش اعظمی از نگرانی‌های بعد از عمل را با این افراد در میان بگذارید. این امر، به شما درباره‌ی صحت و واقعی بودن نیز اعتماد می‌دهد. برای صحبت و مشاهده‌ی چنین مواردی، بهتر است در کلینیک مورد نظر حاضر شوید و با هماهنگی با منشی، بیماران دیگر که در رفت و آمد به کلینیک هستند را ببینید.
  • با پزشک خود جلسه یا جلسات مشاوره‌ی متعددی بگذارید تا در خصوص نتیجه‌ی کار مطمئن شوید. شما می‌توانید تمام پرسش‌هایتان را در این جلسات مطرح کنید. می‌توانید میزان سلیقه و درک پزشک جراح از علم زیبایی شناسی را ارزیابی کنید.
  • سعی کنید به کلینیک‌هایی مراجعه کنید که امکانات جدید و پیشرفته‌ی پزشکی دارند. مثلاً عمل بینی سه بعدی، یک امکان فوق‌العاده برای تصمیم‌گیری در خصوص فرم بینی است. پرسنل کارآزموده و با حوصله مورد مهم دیگری است که باید در انتخاب کلینیک زیبایی برای انجام جراحی بینی، به آن دقت داشته باشید.
  • یک پزشک خوب، باید به تمام پرسش‌های شما، با صبر و دقت پاسخ دهد. دسترس بودن پزشک، شرط دیگری است که می‌تواند خیالتان را راحت کند. پزشک جراح باید تمام اطلاعات مورد نیاز برای قبل و بعد از عمل جراحی بینی را به شما ارائه دهد.
  • توجه داشته باشید که یک پزشک ایده‌آل، در درجه‌ی اول، سلامت بینی و تنفس شما را مد نظر قرار می‌دهد.
  • هنگام انتخاب جراح زیبایی بینی، صرفاً به هزینه‌ی جراحی توجه نکنید! در نظر داشته باشید که یک پزشک جراح خوب، می‌تواند هزینه‌های کلی جراحی بینی شما را پایین‌تر بیاورد! عمل جراحی ترمیمی و دوران نقاهت طولانی‌تر، برخی از مواردی هستند که هزینه‌ها را به طرز ناملموسی افزایش می‌دهند.

نمونه عمل بینی مرکز اسکن سه بعدی راوانا

بهترین جراح زیبایی بینی
انتخاب جراح زیبایی بینی

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

بعد از انتخاب جراح زیبایی بینی چکار کنیم؟

اگر مرحله‌ی انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی را انجام داده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم! شما دشوارترین قدم برای عمل جراحی بینی را طی کرد‌ه‌اید. اکنون وقت آن است که به سراغ مراحل مشاوره و معاینه‌ی پزشک بروید. به دستورالعمل‌ها و تجویزهای پزشکتان با دقت گوش بدهید.

توصیه می‌کنیم حالا که بهترین جراح زیبایی بینی را انتخاب کرده‌اید، به وی اعتماد کنید و از اصرار و لجاجت بیش از حد روی سلیقه‌ی خود، خودداری کنید. در نظر داشته باشید که به دلیل سابقه‌ی بیش‌تر جراح، مشکلات و شرایط بعد از عمل برای وی قابل درک‌تر است. بنابراین اعتماد کنید و کاری را انجام دهید که از نظر پزشک جراحتان، اجرایی‌تر و بهتر است.

انتخاب جراح زیبایی بینی

آیا بهترین جراح زیبایی بینی، لزوماً گرانترین جراح است؟

در بخش‌های قبل همین مطلب، اشاره‌ی کوچکی به هزینه‌ی جراحی بینی داشتیم. باید توجه کنید که هزینه‌ی جراحی، گزینه‌ای نیست که بر اساس آن انتخاب پزشک جراح را انجام می‌دهیم! یعنی زمانی که به دنبال جست و جوی بهترین جراح زیبایی بینی هستید، باید نرخ و هزینه‌ها را به فراموشی بسپارید. اما طبیعی است که در مراحل بعدی و برای اطمینان خاطر، شما به بررسی و اطلاع از هزینه‌ها نیاز خواهید داشت.

اصولاً هزینه‌ی انجام خدمات، با پیشرفته بودن کلینیک و تجهیزات، افزایش پیدا می‌کند. هم‌چنین سابقه کار بیش‌تر و خوش‌دست بودن جراح، تأثیر مستقیمی بر روی مبلغ هزینه‌ی جراحی زیبایی بینی شما دارد. اما این بدان معنی نیست که هر پزشک جراحی که خدمات را با نرخ بالاتر ارائه می‌کند، بهترین جراح است! خیر! شما باید مدارک، سابقه و موارد دیگری را برای تشخیص بهترین جراح زیبایی بینی در نظر بگیرید. دقیقاً همان نکاتی که در این مطلب به شما بیان کردیم، می‌تواند پزشک جراح برتر را نشانتان دهد.

کلام آخر!

 اگر به دنبال انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی هستید، ما به شما مرکز اسکن سه بعدی راوانا را پیشنهاد می‌دهیم. راوانا از خدمات بهترین و حاذق‌ترین کادر پزشکی استفاده می‌کند. شما می‌توانید تحقیقات خود را برای بررسی و اعتماد از سابقه‌ی درخشان این مجموعه آغاز کنید. این یک شعار نیست! می‌توانید نظر مشتریان و بیماران قبلی مبنی بر رضایتمندی از نتایج و خدمات مرکز اسکن سه بعدی راوانا
را مد نظر قرار دهید.

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا