راهنمای جامع انتخاب بهترین مدل عمل بینی استخوانی

انواع مدل عمل بینی استخوانی

بینی افراد از نظر ظاهر به دو دسته بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم می‌شوند. عمل بینی استخوانی با هدف تغییر شکل بینی استخوانی و اصلاح مشکلات ظاهری این بینی انجام می‌شود. در بینی استخوانی دو قسمت بالایی شامل اسکلت و قسمت پایینی شامل غضروف است. در عمل بینی استخوانی، ظاهر اسکلت تغییر کرده و مشکلات ظاهری بینی مانند انحراف یا قوز درمان می‌شوند. در این عمل‌ها همچنین غضروف و پوست نواقص بینی را رفع کرده و به بهبود ظاهر آن کمک می‌کنند. همچنین در عمل‌های بینی اهداف دیگری مانند رفع مشکلات تنفسی و بهبود عملکرد بینی هم وجود دارد.

برای انجام عمل جراحی بینی ابتدا یک ارزیابی کلی روی بینی فرد انجام می‌شود و سپس مشکلات و ایرادات این بینی بررسی می‌شوند. شکل استخوان و غضروف‌ها طی جراحی تغییر کرده و گاهی در پیوند غضروف برای بهبود ظاهر بینی استفاده می‌شود. در نهایت با موفقیت عمل، شما یک بینی زیباتر و ایده‌آل دارید.

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

مدل‌های عمل بینی استخوانی

عمل جراحی بینی استخوانی از رایج‌ترین جراحی‌های زیبایی در بین افراد ات. کسانی که می‌خواهند رینوپلاستی بینی استخوانی انجام دهند؛ ابتدا باید مدل ایده‌آل خود را انتخاب کنند. بینی استخوانی ساختار اسکلتی غنی دارد و به همین دلیل دست جراح برای تغییر شکل آن باز بوده و می‌تواند مدل‌های مختلف را روی این بینی اجرا کند. در نتیجه کسانی که بینی استخوانی دارند؛ می‌توانند از بین سه گزینه بینی فانتزی، نیمه فانتزی و طبیعی یکی را انتخاب کنند.

عمل بینی طبیعی

این نوع عمل تنها ایردات ظاهری بینی و مواردی مانند کجی یا قوز رفع می‌شود و ظاهر و ساختار کل بینی تغییر نمی‌کند. دراین نوع جراحی عموما قوز بینی حذف می‌شود و نوک و اطراف بین حفره‌های بینی را کمی اصلاح می‌کنند. در نهایت زاویه بین لب و بینی 90 درجه است و همین مورد جز معیارهای داشتن یک صورت زیبا و ایده‌آل است.

مدل عمل بینی فانتزی

در عمل بینی فانتزی یا عروسکی تنها هدف جراحی زیبایی نیست. بلکه ساختار بینی تغییر کرده و ظاهر عروسکی و فانتزی پیدا می‌کند. این مدل بینی کوچک‌تر شده و حجم بینی کم می‌شود. همچنین روی آن یک قوس و انحنا ایجاد می‌شود و نوک بینی به سمت بالا کشیده می‌شود تا لب بیشتر جلوه کند. با توجه به علم پزشک و با نگاه به آناتومی بینی‌های استخوانی، بینی استخوانی بهترین کیس برای مدل فانتزی است و نتیجه این عمل زیبا و چشمگیر است. در این نوع بینی اندازه سوراخ‌های بینی هم کوچک می‌شوند و زاویه بین بینی و لب بیشتر می‌شود.

انواع مدل عمل بینی استخوانی

بینی نیمه فانتزی

بینی نیمه فانتزی، یک مدل بین بینی طبیعی و بینی فانتزی است. در این جراحی بینی بیمار کوچک می‌شود؛ اما همواره تلاش می‌شود تا در نهایت ظاهر بینی طبیعی بوده و چندان با ظاهر اولیه‌اش متفاوت نباشد. از طرفی ظاهر بینی نسبت به مدل طبیعی کوچک‌تر است و قوس روی بینی هم بیشتر می‌شود. با این حال این قوس به اندازه‌ای است که نوک بینی بیش از حد به بالا کشیده شود. عمل بینی نیمه فانتزی در بین افراد جوان، بسیار پرطرفدار است.

جراحی بینی استخوانی خانم‌ها

بیشتر خانم‌ها دوست دارند در حین اینکه مشکلات ظاهری بینی را رفع می‌کنند؛ به بهبود ظاهر آن هم کمک شود.  در انجام جراحی بینی آن‌ها خواهان این هستند که با یک تیر دو نشان بزنند و بینی زیباتر و خاص‌تری داشته باشند. عمل بینی فانتزی که ترکیبی از عمل بینی طبیعی و فانتزی است؛ معمولا در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. خیلی از متقاضیانی که بینی استخوانی دارند؛ ترجیح می‌دهند این مدل بینی برای آن‌ها انتخاب شود.

انواع مدل عمل بینی استخوانی

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

بهترین مدل بینی استخوانی برای آقایان

دیگر آن زمان که تنها خانم‌ها جراحی بینی استخوانی را انجام می‌دادند؛ سپری شده است. امروزه تعداد مردانی که این کار را انجام می‌دهند؛ اگر بیشتر از خانم‌ها نباشد؛ کمتر هم نیستند. تنها تفاوتی که بین مردان و زنان در جراحی بینی وجود دارد؛ انتخاب مدل جراحی بینی است. آقایان استخوان و بافت اسکلتی بیشتری در ناحیه بینی خود دارند. همچنین پوست بینی آن‌ها ضخیم‌تر است. در نتیجه می‌توان گفت که بینی‌های مردانه اغلب بنیه و بیس خوبی برای تغییر دارند. هدف بیشتر آقایان از جراحی بینی تنها رفع ایرادات ظاهری و داشتن یک بینی معقول و زیبا است. آن‌ها مانند خانم‌ها در پی کوچک کردن بینی یا قوس دادن آن نیستند. بنابراین محبوب‌ترین مدل بینی برای آن‌ها، بینی طبیعی است.

درصد موفقت جراحی بینی استخوانی

درصد برگشت بینی استخوانی و برگشت قوز بعد از جراحی بسیار کم است چرا که در این روش استخوان بینی تراش خورده و قوز حذف می‌شود. تنها در مواردی که بینی پیش از سن بلوغ جراحی شده باشد؛ این احتمال وجود دارد. همچنین ایجاد آسیب به بینی یا عدم مراقبت درست بعد از جراحی ممکن است باعث تغییر ظاهر آن شود. در صورتی که فعالیت ورزشی شدید داشته باشید یا ضربه‌ای به ناحیه بینی وارد شود؛ بینی آسیب دیده و ممکن است دوباره مشکلاات و ایرادات ظاهری در بینی پدیدار شود.

انواع مدل عمل بینی استخوانی

هزینه عمل بینی استخوانی

تخمین هزینه نهایی عمل بینی استخوانی مانند جرای‌های دیگر وابسته به چندین عامل متعدد است. از همین رو به سادگی نمی‌توان یک رقم نهایی برای جراحی بینی استخوانی مشخص کرد. مهارت پزشک، نوع بینی، نوع عمل، کلینیکی که در آن جراحی انجام می‌شود، منطقه جغرافیایی مطب، تعداد جلسات مشاوره، آزمایشات لازم پیش از جراحی، همگی در مشخص کردن هزینه نهایی عمل بینی استخوانی تاثیر دارد.

درصورتی که عمل جراحی بینی استخوانی غضروفی را نجام داده باشید و زمان عمل بینی بیشتر باشد؛ احتمالا هزینه بیشتری می‌پردازید. همچنین در مواردی که بینی استخوان پهن دارد و نوک بینی پهن باشد؛ انجام این جراحی سخت‌تر است. این پیچیدگی به خاطر وجود غضروف‌ها و استخوان‌های اضافی در زیر پوست است.برای این منظور جراح انرژی و وقت بیشتری صرف می‌کند. تمام این موارد هزینه نهایی جراحی بینی استخوانی را مشخص می‌کند.

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا