نکات مهم درمورد عمل بینی گوشتی طبیعی، نمونه کار ها و هزینه عمل

بینی گوشتی طبیعی

معمولا سوالی که برای خیلی از متقاضیان عمل جراحی بینی پیش می آید این است که برای عمل بینی طبیعی باید چه استاندارهایی را داشته باشند و یا شانس عمل بینی طبیعی را دارند یا نه. اصلا مشخصه‌های یک بینی طبیعی و نچرال چیست و کدام بینی‌ها شانس بیشتری برای طبیعی شدن دارند؟ گفته می‌شود که افرادی که بینی گوشتی دارند، تنها آپشنی که باید برای عمل بینی انتخاب کنند، بینی طبیعی است و بهتر است به سراغ مدل‌های فانتزی نروند. چرا که جراحی بینی گوشتی سخت‌تر است و بهترین انتخابی که این افراد می‌توانند داشته باشند، بینی طبیعی است. در ای مقاله می‌خواهیم ببینیم که برای داشتن یک بینی طبیعی از بینی گوشتی، چه استانداردهایی را باید رعایت کرد و چطور با داشتن بینی گوشتی می‌توان به بینی طبیعی رسید. با ما همراه باشید.

عمل بینی گوشتی طبیعی
عمل بینی گوشتی طبیعی

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

عمل بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی به معنی رفع نواقص و ایرادهای بینی فرد است که در آن قوص زیاد ایجاد می‌شود و نوک بینی هم بیش از اندازه بالا می‌رود. دیگر نواقص بینی مانند پهنا، نوک بینی، قوز بینی، انحراف یا کجی بینی هم برطرف می‌شود. اگر از نیمرخ به بینی‌هایی که به صورت طبیعی عمل شده‌اند نگاه کنید، قوس زیادی ندارند و نیمرخ آن‌ها صاف است و مانند بینی‌های عروسکی انحنای زیادی ندارند اما در مقابل طول بینی، حجم بینی و مشکلات زیبایی آن‌ها کاملا رفع می‌شوند تا چهره فرد طبیعی‌تر باشد. بعد از تمام شدن دوره نقاهت عمل بینی تورم آن خوب شده و بعد از 6 ماه بینی به شکل طبیعی خود می‌رسد. پس نتیجه یک بینی طبیعی زیبا و بدون نقص خواهد بود.

بینی گوشتی طبیعی

جلسه مشاوره قبل از جراحی بینی طبیعی

در زمان جراحی بینی طبیعی لازم است که پیش از جراحی یک جلسه مشاوره با پزشک داشته باشید و جراح تمام قسمت‌های بینی شما را آنالیز کرده و بررسی کند. به علاوه از آ‌نجا که نوع بینی، پوست بینی، غضروف‌ها در نتیجه ننایی عمل تاثیر دارد، جراح معالج تمام این مورد را در نظر گرفته و در نهایت شما از نتیجه جراحی آگاه خواهید شد.

بینی گوشتی طبیعی

بینی طبیعی و استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

برخی از شاخصه‌ها و معیارهای بینی طبیعی و استاندارد را در ادامه نام می‌بریم

یکی از شاخصه‌های بینی طبیعی این است که فاصله بینی با لب و چانه طبق استاندارد بوده و زیاد نیست. همچنین برای مشخص کردن این فاصله باید طول بینی را هم آنالیز کرد.

از دیگر مشخصه‌های بینی طبیعی این است که بینی با چشم‌ها فاصله داشته و می‌توان پهنای بینی را به نسبت آن مشخص نمود.

مورد بعدی زاویه بین بینی و خط عمود به لب‌ها است.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در جراحی تاثیر دارد، میزان ضخامت پوست است. چرا که نازک بودن پوست بینی باعث می‌شود که در نهایت بینی ظریف بوده و عدم تقارن در آن کمتر دیده شود.

در جراحی بینی طبیعی نسبت زاویه‌های بینی با دیگر اجزای صورت مانند پیشانی، گونه‌ها، لب‌ها و غیره بررسی و آنالیز شده و به نسبت استانداردها، بینی جراحی می‌شود.

لازم به ذکر است که در طول تمام پروسه عمل زیبایی بینی طبیعی جراح تلاش می‌کند تا سلیقه بیمار را هم با اصول زیبایی در نظر بگیرد.

جراحی بینی طبیعی با جراحی بینی فانتزی چه فرقی دارد؟

در جراحی‌های زیبایی بینی طبیعی تمام تلاش پزشک بر این است که تنها نقص‌های بینی را رفع کند و تا جای ممکن اندازه طبیعی بینی بیمار حفظ شود. پس در این نوع از جراحی تغییراتی که برای اصلاح بینی انجام می‌شود، کمتر بوده و بیشتر ایجاد تناسب و هامورنی مد نظر قرار می‌گیرد.

در جراحی بینی فانتزی یا بینی عروسکی بینی بیمار بیش از حد لازم کوچک شده و تا جای ممکن سر بالا عمل می‌شود که این کار نقطه مقابل جراحی بینی طبیعی است. توجه داشته باشید که جراحی بینی طبیعی طوری انجام می‌شود که بینی در نهایت شکل کاملا طبیعی و نرمال داشته باشد. در جراحی بینی عروسکی اغلب فرد به خاطر کوچک شدن بیش از حد سوراخ‌های بینی با مشکلات تنفسی مواجه می‌شود.

تامپون برای بینی
عمل بینی گوشتی طبیعی

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

چه کسانی نباید جراحی بینی طبیعی را انجام دهند؟

کسانی که هنوز بلوغ در آن‌ها تمام نشده است و بینی کاملا شکل نگرفته است. چرا که قبل از تمام شدن دوران بلوغ رشد عضلات صورت ادامه دارد و بینی تغییر شکل می‌دهد. پس بهتر است تا تمام شدن سن بلوغ، عمل جراحی انجام ندهید.

کسانی که پیش از این بینی خود را جراحی کرده‌اند، بهتر است پیش از جراحی مجدد تا یک سال به آن زمان بدهد.

خانم‌هایی که به تازگی زایمان داشته‌اند، بهتر است پیش از عمل بینی طبیعی تا 2 ماه صبر کنند.

کسانی که مشکل انعقاد خون دارند، حتما باید با یک جراح خوب در این مورد مشورت کنند.

بینی گوشتی طبیعی

آیا بینی من گوشتی است؟

تشخیص بینی گوشتی یا استخوانی زیاد سخت نیست. بینی گوشتی پوست ضخیم داشته و منافذ باز و غدد چربی زیادی دارد و ساختار غضروفی در این بینی ضعیف بوده و پره‌های بینی معمولا باز هستند و بینی پهن می‌باشد. اگر این مشخصه‌ها را دارید، بینی شما گوشتی است.

جراحی طبیعی بینی گوشتی

وقتی فردی که بینی گوشتی دارد، به پزشک مراجعه می‌کند تا در خصوص جراحی بینی مشورت کند، بعد از بررسی بینی و مطمئن شدن از نوع آن، جراح در خصوص شرایط جراحی برای بیمار توضیح می‌هد. همانطور گه گفتیم، بینی گوشتی ساختار غضروفی ضعیفی دارد. به همین خاطر بعد از جراحی بینی، خیلی زود تغییر شکل داده و ظاهر آن عوض می‌شود. به همین خاطر بینی گوشتی تنها انتخابی که پیش روی خودش دارد،، جراحی بینی طبیعی است و باید شکل طبیعی را انتخاب کند. جراح در مشاوره پیش از جراحی این موارد را برای بیمار توضیح می‌دهد و او را در خصوص این موضوع آگاه می‌کند. بنابراین کسی که بینی گوشتی دارد نمی‌تواند به داشتن یک بینی عروسکی و فانتزی فکر کند و بهترین گزینه برای او عمل بینی طبیعی است. تنها در این صورت است که نتیجه مطلوب بوده و رضایت او را جلب می‌کند. همچنین امکان تغییر شکل بعد از جراحی هم کمتر خواهد بود.

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا