معرفی بهترین جراح بینی در تهران به همراه نمونه کار ها و راهنمای کامل

بهترین جراح بینی در تهران

جراحی بینی از محبوب‌ترین جراحی زیبایی در ایران است که خیلی از خانم‌ها و آقایان برای بهتر شدن صورت و ظاهرشان آن را انجام می‌دهند. برای اینکه عمل جراحی بینی خوبی را تجربه کنید، باید با شناخت و آگاهی کافی، این کار را انجام دهید. بینی افراد انواع مختلفی دارد شما ممکن است بینی استخوانی یا گوشتی داشته باشید. جراحی هر کدام از این بینی‌ها تبحر و مهارت مختص به خودش را می‌طلبد. از طرفی به نسبت اینکه بخواهید بعد از جراحی بینی شما به چه شکل دربیاید، جراحی‌ها متفاوت و متمایز خواهند بود. باید به سراغ پزشکی بروید که نمونه‌ کارهای خوبی متناسب با نوع بینی شما داشته باشد. برای مثال اگر بینی شما گوشتی است، باید جراحی را انتخاب کنید که در بین نمونه کارهایش بینی‌ گوشتی را به خوبی جراحی کرده باشد. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا ویژگی‌های بهترین جراح بینی در تهران را متوجه شوید. با ما همراه باشید.

بهترین جراح بینی در تهران
بهترین جراح بینی در تهران

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

همیشه به دنبال بهترین جراح باشید

اگر تصمیم‌تان را برای جراح بینی گرفته‌اید، باید یک نکته را در ذهن‌تان هک کنید. دقت کنید که برای جراحی بینی نمی‌توانید بودجه کمتری کنار بگذارید یا با خوش‌بینی در انتخاب جراح کم دقتی کنید. شاید برای خرید کفش یا لوازم خانه بتوانید به سراغ کیفیت متوسط بروید اما برای جراحی بینی شما باید به فکر بهترین‌ها باشید. جراحی بینی یک عمل زیبایی مهم در زندگی شما است و انتخاب غلط و تصمیم گیری عجولانه می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد. برای مثال تصور کنید که بینی شما تنها یک قوز کوچک داشت و بعد از عمل سوراخ‌های بینی شما کوچک و بزرگ شده‌اند و بینی‌تان دیگر ظاهر طبیعی ندارد. حالا باید چکار کنید؟ دقت کنید که بینی در مرکز صورت شما قرار دارد و اگر به درستی عمل نشود، نه تنها بودجه جراحی را به هدر داده‌اید که پزشک هم مسئولیتی در غبال جراحی بد قبول نمی‌کند. عمل ترمیم بینی هم معمولا سخت‌تر و پرریسک‌تر است. یک جراحی بد ممکن است شما را وادار کند که تا آخر عمر با یک بینی بدفرم زندگی کنید. به همین خاطر است که باید در انتخاب جراح دقت کنید.

همچنین پیش از جراحی باید مشخص کنید که هدف‌تان از جراحی چیست و چرا می خواهید بینی‌تان را عمل کنید. باید به پزشک مراجعه کنید و مشاوره انجام دهید تا پزشک بداند که عمل شما زیبایی است یا جنبه درمانی دارد و اینکه می‌خواهید بعد از جراحی ظاهر بینی شما چطور باشد. ممکن است انتظاراتی که از ظاهر بینی‌تان بعد از جراحی دارید، غیر واقعی و بلندپروازانه باشد. در این موارد پزشک می‌تواند واقعیت را به شما بگوید و شما را از آنچه باید بدانید، آگاه کند. معمولا رایج‌ترین اهداف جراحی بینی شامل موارد زیر است:

جراحی افتادگی نوک بینی

جراحی انحراف بینی

جراحی تقارن سراخ‌های بینی

جراحی رفع مشکلات تنفسی

اصلاح فرم بینی

رفع پهن بودن بینی

جراحی رفع ایراد‌های عملکردی بینی

بهترین جراح بینی در تهران

جراحی بینی با چه تکنیک‌هایی انجام می‌شود؟

یکی از سوالاتی که مراجعین از جراح دارند این است که بینی آن‌ها قرار است به چه روشی عمل شود. جراحی بینی در تهران معمولا به دو روش عمده بسته و باز انجام می‌شود که هر کدام هم تکنیک‌های خاص خودشان را دارند و انتخاب تکنیک هم توسط پزشک و به نسبت وضعیت بیمار انجام می‌شود.

بهترین جراح بینی در تهران
بهترین جراح بینی در تهران

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

جراحی بینی باز و بسته چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

در عمل بینی باز یک برش کوچک در قسمت میانی بین دو سراخ بینی ایجاد می‌شود. این برش کوچک کمک می کند تا پوست بینی را به سادگی بلند کرده و دسترسی کامل به بافت‌های زیرین بینی داشته باشد. این روش عموما برای جراحی بینی گوشتی استفاده می‌شود تا به واسطه آن اندازه پره‌های بینی را کاهش دهند. همچنین جراحی‌های ترمیم برای دفعه دوم یا رفع ایرادات مادرزادی و مشکلاتی که بر اثر ضربه ایجاد می‌شوند هم با این روش قابل درمان هستند.

در روش عمل بینی بسته، اصلاحات و تغییرات از داخل بینی انجام می‌شود و هیچ برشی روی خود بینی ایجاد نمی‌شود. در این روش به خاطر اینکه برشی ایجاد نمی‌شود، بینی بعد از عمل تورم نخواهد داشت و زمان عمل هم کوتاه‌تر می‌باشد.

بهترین جراح بینی در تهران

بهترین سن برای جراحی بینی چه سنی است؟

از دیگر سوالاتی که مراجعان در مشاوره‌های پیش از جراحی می‌پرسند این است که از چه سنی باید بینی را عمل کرد. بهترین سن عمل بینی چه سنی است؟ بهترین سن برای عمل بینی زمانی است که بلوغ جسمی کامل شده است. این زمان معمولا سن بین 20 تا 30  سالگی است. علت اینکه عمل بینی باید بعد از سن بلوغ انجام شود این است که تا زمانی که صفحات رشد باز هستند و استخوان‌ها رشد می کنند، بینی به عنوان مرکز صورت همواره تغییر شکل می‌دهد.  در نتیجه اگر پیش از بلوغ جراحی انجام شود، این احتمال وجود دارد که بینی بعد از عمل هم تغییر شکل بدهد.

بهترین جراح بینی در تهران

انواع مدل عمل زیبایی بینی در تهران

در حال حاضر بینی به سه شکل بینی فانتزی، بینی نیمه فانتزی و طبیعی جراحی می‌شود. در روش طبیعی که بیشتر آقایان آن رامی‌پسندند، معمولا نواقص مادرزادی درمان می‌شوند و مشکلات ظاهری مانند برامدی و حجم بزرگ بینی، قوز بینی و غیره رفع می‌شود و متقارن‌سازی بینی انجام می‌شود. بهترین جراح بینی طبیعی در تهران در این روش طوری بینی را عمل می‌کند که نوک بینی در حالت استاندارد قرار داشته و زاویه بین بینی و لب زیاد نشود.

در جراحی فانتزی یا همان عروسکی بینی طوری عمل می‌شود که بیشترین زاویه را با لب داشته باشد. همچنین پره‌های بینی قوس بیشتری به خودشان می‌گیرند. این روش برای هر صورتی مناسب نیست و معمولا خانم‌هایی که صورت ظریفی دارند، این روش را انتخاب می‌کنند.

جراحی نیمه فانتزی هم روشی بین جراحی بینی طبیعی و فانتزی است که افرادی که بینی آن‌ها غضروفی است و پوست نازکی دارد، بهترین کاندیدنا برای این عمل هستند. این عمل برای کسانی که می خواهند عمل کردن بینی آن‌ها مشخص باشد اما ظاهر غیرطبیعی بینی فانتزی را هم نمی‌پسندند، مناسب است. این نوع جراحی هم بیشتر در بین خانم‌ها طرفدار دارد .معمولا افرادی که بینی گوشتی دارند، بهتر است بینی طبیعی را انتخاب کنند چرا که بهترین نتیجه را می‌گیرند و شاهد کمترین میزان برگشت و تغییر شکل بینی بعد از جراحی خواهند بود. بینی فانتزی هم بیشتر برای خانم‌هایی مناسب است که بینی استخوانی دارند.

مرکز اسکن سه بعدی راوانا، با فراهم آوردن امکانات پیشرفته‌ی پزشکی نظیر اسکن سه بعدی و …، و هم‌چنین بهره‌گیری از توانمندترین کادر پزشکی، آماده‌ی خدمات رسانی به نحو مطلوب و حرفه‌ای به مراجعین محترم است.

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا